خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تحقق شعار سال نیازمند تلاش جهادی مسئولین است.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  در جلسه تبیین شعار سال که در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار گردید با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، گفت: تحقق شعار سال نیازمند تلاش جهادی مسئولین در راه رونق بخشیدن به کسب و کار و کالاهای ایرانی است.

 

حجت الاسلام علی مراد یوسفی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال از لسان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  "حمایت از کالاهای ایرانی و تولید داخلی" اظهار داشت: یکی از مشکلات عدیده کشور ایران اسلامی مسئله اقتصاد و معیشت مردم است، اگر بخواهیم اقتصاد کشور را نیز ترمیم کنیم وشاهد پویا یی و رشد آن باشیم باید تلاش کنیم در مرحله نخست با اقتصادمقاومتی ضعف ها را پوشش دهیم و درمراحل بعد با خرید کالای ایرانی به مسائل اقتصادی کشور کمک کنیم.

 

 وی افزود: راه برون رفت از مشکلات و چالش ها کشور این است که مردم با تعصب در کنار هم قرار بگیرندتا شاهد به ثمررسیدن میوه اقتصاد مقاومتی شوند واز اقتصاد داخلی حمایت و دفاع نمایند تابتوانند همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنانش فرمودند تعصب نسبت به خرید کالای ایرانی باعث حل مشکلات مردم می شود. 

 

وی استفاده از کالای ایرانی رایکی از راهکارهای موثر در رفع معضل بیکاری برشمرد و گفت: اگر بخواهیم این حجم بالای از بیکاری را نداشته باشیم باید از کالای ایرانی استفاده کنیم.

 

وی تاکید کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اقتصاد معیشت مردم بچرخد جوانانی که نیاز به کار دارند اشتغالزایی شوند و قطعا در این بین ، کارخانه ها و شرکت های که فعالیت مستمرداشته باشند به دنبال نیروی کار می روند و مشکلات بیکاری قشرجوانان و مردم کم درآمد نیز حل خواهد شد.

 

 وی تصریح کرد: ملزم است با یک تعصب برنامه ریزی شده به دنبال خرید کالاهای ایرانی باشیم و در این میان مسئولین نیز تلاش کنند کالای مرغوب در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظلع العالی) باید در کشورروز به روز وابستگی به نفت کمتر شود و اگر این امر محقق شود اشتغال در عرصه های مختلف رشد پیدا خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات