خبرهای داغ:
فرمانده ارشد نظامی آجا در همدان با بیان اینکه ارتش در مسیر ایستاده و پیوند آن با نظام و انقلاب مستحکم و پیرو فرمانده کل قوا آماده جانفشانی است، گفت: همه دشمنان بدانند ارتش در آمادگی کامل به سر می‌برد و هیچ کس هیچ فکر باطلی علیه این ملت در سر نپروراند.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۳۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

ارتش در مسیر ایستاده و پیرو فرمانده کل قوا آماده جانفشانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تقارن آغاز ماه شعبان با بزرگداشت روز ارتش اشاره و اظهار کرد: امیدواریم اتحاد، همبستگی و انسجام بین نیروهای مسلح بیش از همیشه برقرار باشد.

وی نام گرفتن ۲۹ فرودین به نام ارتش جمهوری اسلامی را یادگاری از سوی امام راحل برای ملت ایران دانست و عنوان کرد: ایشان این تصمیم حکیمانه را بر اساس درایت و تدبیر اتخاذ کرد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان به توطئه‌های دشمنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در زمانی که انقلاب به پیروزی رسید و توطئه‌های دشمنان آغاز شد آنها ارتش را که به انقلاب پیوسته بود به عنوان یکی از سدها و دژهای محکم در مقابل این توطئه‌ها احساس می‌کردند.

وی افزود: در این شرایط عده‌ای زمزمه انحلال و تضعیف ارتش را آغاز کردند اما امام راحل حکیمانه عمل کردند و فرمودند «ارتش باید بماند» و در مقابل توطئه‌ها باعث پایداری و عزت ارتش شد.

افسری به حماسه آفرینی و جان فشانی‌های ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد:  ارتش به زیبایی به پیام امام(ره) لبیک گفت و جانانه از کشور، نظام و و ملت دفاع کرد و اعتمادی که امام(ره) به ارتش کرد را جانانه و مردانه پاسخ داد.

وی ارتش را به عنوان یک وعیده الهی توسط امام(ره) برای ملت ایران دانست و اضافه کرد: اگر تصمیم حکیمانه امام راحل مبنی بر ماندن ارتش نبود جنگ تحمیلی هشت ساله خیلی زودتر از شهریور ۵۹ اتفاق می‌افتاد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در همدان با بیان اینکه ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید نشان داده که همواره در راستای حفظ و حراست از کیان اسلامی و حریم ملت در کنار ملت در حد جان ایستاده است، گفت: ارتش به این جانفشانی و دفاع از مرز و بوم افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز آماده‌تر از همیشه در مقابل دشمنان ایستاده است، افزود: ارتش در مقابل هر دشمنی که بخواهد علیه ایران اسلامی توطئه‌ای ایجاد کند ایستاده است.

افسری یادآور شد: امروز ارتشیان آموخته‌اند که بزرگ‌مردان آنها برای حفظ انقلاب و میهن اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و دفاع کردند و امروز نیز سرمایه‌هایی داریم که افتخار می‌کنیم رهرو آنها هستیم.

وی ضمن قدردانی از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های ارتش گفت: افتخار اقتدار و عزت ارتش مدیون ایثارگری این بزرگ‌مردان است.

وی با بازخوانی پیام‌های مراسم رژه نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ارتش با برگزاری مراسم رژه یادآور می‌شود که ارتش در مسیر ایستاده و پیوند آن با نظام و انقلاب مستحکم و پیرو فرمانده کل قوا آماده جانفشانی است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان در خصوص پیام مراسم رژه برای دشمنان اسلام یادآور شد: همه دشمنان بدانند ارتش در آمادگی کامل به سر می‌برد و هیچ کس هیچ فکر باطلی علیه این ملت در سر نپروراند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات