فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به آمادگی همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید دشمنان نظام، گفت: ارتش ما همواره در مقابل کشور‌های سلطه‌گر و زورپیشه غرب و حکومت‌های دست نشانده آن‌ها که به دنبال تهدید ملت‌های مظلومی همچون سوریه و یمن هستند، ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۴۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان کردستان به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، عنوان کرد: زمانی که دشمنان توسط مزدوران تلاش می‌کردند با ایجاد توطئه، ارتش را تضعیف و انحلال کنند امام (ره) در سال ۵۷ فرمودند: روز چهارشنبه ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری شود و نیرو‌های این سازمان با ساز و برگ نظامی به رژه بپردازند و در راه فداکاری از مرز‌های ایران اسلامی اعلام قدرت کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند ولایت هستند که پیروزی‌های یکی پس از دیگری را رقم زده‌اند و به تعبیر قرآن در مقابل ابرجنایتکاران ایستاده‌اند و اجازه عملی شدن نقشه‌های شوم دشمن را در هیچ جا نمی‌دهند.



آیت‌الله شاهرودی لازمه اقتدار نیرو‌های مسلح را ایمان و پایداری آن‌ها عنوان کرد و افزود: نیرو‌های مسلح از این دو به خوبی برخوردارند و انسان‌های مخلص و خودساخته‌ای هستند که با پیروی از حضرت ابوالفضل (ع) در راه خدا جهاد می‌کنند

وی ادامه داد: در همین جبهه‌های اخیر وقتی داعش به عراق و سوریه حمله کرد نیرو‌های مسلح ما در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند و بشریت را از شر آن‌ها مصون داشتند.



آیت الله شاهرودی با اشاره به حمله غیرقانونی آمریکا به سوریه در چند روز گذشته، گفت: عربستان این همه پول به امریکا داد تا به سوریه حمله کند با پرتاب موشک‌هایش می‌خواست ایران را بترساند، اما جرأت نکرد در هیچ یک از مناطقی که ایران حضور داشت حتی یک گلوله هم شلیک کند و این عظمت نیرو‌های مسلح ما را می‌رساند.

وی تأکید کرد: آمریکا همواره برای سطله بر ملت‌های دیگر از سلاح ترس و تهدید استفاده می‌کند، اما ایران بدون هیچ ترسی مقتدرانه درمقابل او ایستاده است، اما در مقابل کشوری مانند عربستان را گاو شیرده خطاب می‌کند و بر او سلطه دارد.
در ادامه امیرابوالفضل برزگری، در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان اظهار کرد: اقتدار و بصیرت موجود در جامعه و فراهم شدن زمینه‌های پیشرفت کشور را مدیون ۴۸ هزار شهید ارتش، یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و ۵۴۰۰ شهید کردستان هستیم.

وی با اشاره به آمادگی همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید دشمنان نظام، افزود: ارتش ما همواره در مقابل کشور‌های سلطه‌گر و زورپیشه غرب و حکومت‌های دست نشانده آن‌ها که به دنبال تهدید ملت‌های مظلومی همچون سوریه و یمن هستند، ایستادگی می‌کند.

امیربرزگری بیان کرد: ارتش و نیرو‌های مسلح ما با صلابت و مجهز به علم و تکنولوژی روز به فرماندهی رهبری همیشه آمادگی مقابله با هر تهدید دشمن را دارد و تاپای جان ایستادگی خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم تمام تلاش و زحمات همرزمانم در لشکر ۲۸ پیاده کردستان، ۳۳ توپخانه مورد قبول پیشگاه حق قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات