کمیته امداد استان کردستان موفق به کسب رتبه نخست ایجاد اشتغال در بین دستگاه‌های اجرایی این استان شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۶۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه این نهاد بر اساس بررسی سامانه رصد اشتغال و ازنظر ثبت اطلاعات اشتغال ایجادی در سامانه مذکور در سال ۹۶ در بین دستگاه‌های اجرایی این استان رتبه نخست را کسب کرد، گفت: دو هزار و ۵۴۱ مورد از طرح‌های شغلی ایجادشده سال ۹۶ کمیته امداد استان کردستان در این سامانه ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کردستان سال گذشته برای سه هزار و ۷۵۰ مددجو شغل ایجاد کرد، افزود: ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این تعداد اشتغال ایجادشده پرداخت‌شده است.

شیخی زاده گفت: هزار و ۲۰۰ مورد از تسهیلات پرداخت‌شده در جهت توسعه طرح‌های اشتغال ایجادی بوده است که در سامانه رصد اشتغال ثبت‌نشده است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و درنهایت رساندن این خانوار‌ها به توانمندی و استقلال اقتصادی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان افزود: نظارت بر طرح‌های اشتغال ایجادشده از دیگر برنامه‌های اصلی این نهاد است که توسط کارشناسان حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات و باهدف کمک به توسعه و پایداری شغل‌های اجراشده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات