احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: استاد شهید مطهری مروج اندیشه ناب اسلامی و معرفتی است.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۸۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم گفت:سی و نهمین سالگرد شهادت استاد مطهری مصادف گردیده با ولادت حضرت ولی عصر(عج) که گرامی داشت این ایام مبارک باید به نحو شایسته ای در کشور انجام شود و نسلهای بعد از انقلاب باید با افکار و اندیشه های استاد مطهری آشنا باشند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب سی و نهمین سالگرد علامه استاد مطهری را فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفتی بزرگان علم و اندیشه دانست و گفت:توجه به حوزه فعالیتهای معرفتی، انتقادی،سیاسی،و همچنین جهاد علمی از موضوعاتی بود که استاد مطهری همیشه در سرلوحه کارش قرار گرفته بود.

اربابی مطالعه ی آثار استاد علامه مطهری را حل گره های متعدد نسل و جامعه ی امروز ما بیان کرد و گفت: بخاطراینکه تداوم یافتن نظام اسلامی وابسته به تداوم یافتن هویت ایدئولوژیک نظام اسلامی در ذهنیت جمعی است و همچنین از آنجا که هویت ایدئولوژیک نظام اسلامی مبتنی بر تفکر علامه مطهری است، بنابراین بقای خط فکری علامه ی شهید در جامعه، به معنی پیوستگی و تداوم یافتن حیثیت ماهوی نظام اسلامی است.

نعیم اربابی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید مطهری که فرموده بودندآثار استاد شهید مطهری، مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت:دیگران به مقدمات این انقلاب خیلی کمک کردند، ولی افکار آن ها در ساخت نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آن چنانی نداشته است. اگر ما بخواهیم این نظام در ذهن مردم عمق پیدا کند و حرکات انقلابی این مردم همچنان ادامه یابد، بایستی افکار استاد شهید مطهری در میان مردم رواج یابد.

ارسال نظرات