فرمانده عملیات قرارگاه تکاور ۲۳ ولایت:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۲۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیر سرتیپ دوم ستاد عباسعلی اسدی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز روز گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان و ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌ها ارتش جمهوری است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد

وی با تأکید بر اینکه امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین ارتش‌های جهان است، گفت: امام راحل با نام‌گذاری روز بیست و نهم فروردین‌ماه به نام ارتش حمایت خود را از نیروهای مسلح اعلام کرد و در آن شرایط بسیار حساس و حیاتی پا به میدان گذاشتند و از مردم خواستند با گل و شیرینی از نیروهای ارتش استقبال کنند و از نیروهای ارتش نیز خواستند مقابل مردم رژه روند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت در بخش دیگری با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام عظمای ولایت در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد، گفت: روحیه شهادت‌طلبی نیروهای مسلح به دل دشمنان هراس انداخته است.

سرتیپ دوم ستاد اسدی بابیان اینکه رمز پیروزی ما داشتن همین روحیه شهادت‌طلبی است، گفت: دشمنان هرچقدر هم که تجهیزات پیشرفته‌تری داشته باشند مقابل روحیه شهادت‌طلبی نیروهای مسلح ایران کاری از پیش نمی‌برند.

وی در بخش دیگری در خصوص منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص به‌روزرسانی تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش در عرصه به‌روزرسانی تجهیزات و تسلیحات و چابک سازی نیروها کارنامه درخشانی دارد و از استقلال کامل برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت به پیشرفت‌های تکنیکی و تاکتیکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارتش اکیپ‌های واکنش سریع را تربیت‌کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در جای‌جای ایران اسلامی حضور می‌پایند و عملیات انجام می‌دهند.

سرتیپ دوم اسدی در ادامه بابیان اینکه ایران از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها برخوردار است، گفت: اکثر تجهیزات مخابراتی ما مربوط به دشمن بود اما آن‌ها را بومی‌سازی کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ایران به دستور رهبری پا در میدان می‌گذارند، گفت: جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند برای حفاظت از کیان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها