خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه ما در دنیایی زندگی کمی کنیم که اگر قدرت نداشته باشیم توسط گرگان جهان و مستکبران بلعیده می شویم، گفت: برخی از کشورهای دنیا، وحشیانه به دیگر کشورها به بهانه های واهی حمله می کنند و مردم را به خاک و خون می کشند.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۴۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در مراسم رژه ارتش در اصفهان، اظهار کرد: در چنین روزی ارتش ما این افتخار را پیدا کرد که از طرف امام امت به نام ارتش اسلام خوانده شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ارتشی‌های ما به خوبی نام اسلام را در طول ۴۰ سال گذشته در کنار خود حفظ کردند، تصریح کرد: ارتشی‌ها همواره چه در جنگ تحمیلی و چه حال حاضر حالت اسلامی خود را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه ما در دنیایی زندگی کمی کنیم که اگر قدرت نداشته باشیم بلعیده گرکان جهان و مستکبران خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در این دنیا شاهدیم که برخی از کشور‌ها وحشیانه به دیگر کشور‌ها به بهانه‌های واهی حمله می‌کنند، حمله وحشیانه ۱۰۰ موشک اخیر انگلیس و فرانسه و امریکا به کشور کوچک سوریه نمونه کوچکی از این امر بود که هیچ سودی جز کشته شدن مردم بی گناه نداشت.

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: قدرت و مردانگی به حمله موشکی به کشور‌های بی دفاع نیست، مردانگی این است که درمقابل نیرو‌های مسلح اسلام، چون جمهوری اسلامی بایستند که البته در جنگ تحمیلی ایستادند و پوزشان به قدرت مردانگی نیرو‌های اسلام به خاک مالیده شد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: کشور‌های مستکبر امروز قدرت نظامی دارند، ولی قدرت عقلی ندارند، به تعبیر ابوعلی سینا باید از گاو ترسید، چون شاخ دارد و عقل هم ندارد.

وی ادامه داد: قدرت نظامی اسلام و نیرو‌های مسلمان براساس آیات قرآن باید در بالاترین سطح باشد، بنابراین تا می‌توانیم باید بُرد موشک‌های خود را بیش‌تر کنیم، اسلام بنا بر جنگ برای گسترش خود در جهان ندارد و هیچ قدرت و کشور و فردی حق ندارد برای ما در تقویت بنیه دفاعی و نظامی ما دخالت کند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: قدرت نظامی در اسلام یک قدرت دفاعی است و برای دفاع از مظلومان در هرکجای جهان است.

امام جمعه اصفهان در ادامه اشاره‌ای به شهادت مرزبان‌های جمهوری اسلامی در روز گذشته توسط دشمنان کرد و گفت: بر اساس روایات دو چشم است که در روز قیامت گریان نیست، نخست چشمی که در دنیا از خوف خدا گریان باشد و چشمی که برای حفاظت و مرزبانی از حکومت اسلام بیدار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها