مسئول روابط عمومی سپاه سلمان گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی همه باهم کالای ایرانی بخریم
کد خبر: ۹۰۰۷۹۹۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی مسئول روابط عمومی سپاه سلمان در دیدار با مسئول واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: سپاه پاسداران در بحث اقتصاد مقاومتی پروژه‌های متعددی در استان اجرایی کرده است که این اقدامات بستر‌ها را برای تولید، اشتغال و همچنین حمایت از کالای ایرانی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به پوشش مطلوب اخبار مربوط به اقتصاد مقاومتی توسط صدا و سیمای مرکز استان، افزود: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی همه باید دست به دست هم دهند تا کالای ایرانی جایگاه واقعی خود را در بازار‌های مصرف بدست آورد و به تبع آن بیکاری در جامعه کاهش یابد.

مسئول روابط عمومی سپاه سلمان با اشاره به اینکه خرید کالای ایرانی به معنای تقویت اقتصاد ملی است، تصریح کرد: باید سیاست‌هایی اتخاذ شود تا میل به مصرف کالا‌های خارجی در کشور کاهش یابد.

مسئول واحد خبر مرکز صدا و سیمای استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بسیجی بودن یک افتخار است، اظهار داشت: بسیجیان با نیروی ایمان در جهت حفظ ارزش‌های نظام گام بر می‌دارند.

احمد خمری افزود: سپاه پاسداران و صدا و سیما دو مجموعه همسو هستند که در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله) فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر مصرف کالای ایرانی، تصریح کرد: خرید کالا‌های خارجی به معنای تعطیل شدن واحد‌های تولیدی و بیکاری جوانان است.
ارسال نظرات