مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به آغاز فعالیت « پرتال جامعه کانون های مساجد کشور» گفت: کانون های مساجد استان یزد با ثبت نام در پرتال جامع کانون های مساجد هویت پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۰۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با اشاره به شروع فعالیت پرتال جامع کانون های مساجد کشور گفت: هویت کانون های فرهنگی هنری در سطح کشور مستلزم ثبت در سامانه پرتال « بچه های مسجد» است.

وی افزود: با توجه به تصویب اساسنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین دارا بودن هویت تشکیلاتی این نهاد، گام های تعیین شده از طرف ستاد عالی را با جدیت دنبال می کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: اولین گام پس از تصویب اساسنامه ثبت کانون های فرهنگی هنری در سامانه پرتال جامع است.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: در استان یزد ضمن اطلاع رسانی به مدیران محترم کانون ها و مدیریت زمان و جلسات توجیهی ثبت نام در سامانه آغاز شده است.

وی افزود: سامانه پرتال جامع به نام « سجا»، یکی از مهمترین و بهترین طرح های ستاد عالی است که راه دسترسی و همچنین معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری را در سطح کلان کشور به نمایش می گذارد و روند کار را به سمت و سوی کیفی سازی فعالیت ها می برد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ادامه داد: پویایی و رشد و بالندگی هر سازمانی در گرو کارکرد تشکیلاتی آن است که طرح سامان دهی کانون ها و همچنین ارائه فعالیت ها در « پرتال جامع سجا » یک کار تشکیلاتی است و رشد و بالندگی و پویایی کانون ها را در بر دارد.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: از اهداف ساخت و بارگزاری پرتال جامع اعمال فعالیت های منظم و سازمان یافته مستمر، تحقق هدف ها با هدایت فعالیت های اعضای سازمان، وجود مجموعه ای از امکانات، منابع، ساختارها و نظامات، طراحی و سازمان دهی و رهبری فعالیت ها برای تحقق اهداف است.
ارسال نظرات