رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد:

پرداخت ۲۶۸ مورد کمک‌هزینه تحصیل به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد اشکذر

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار اشکذر خبر از پرداخت ۲۶۸ مورد کمک‌هزینه تحصیل به خانواده‌های تحت پوشش این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۰۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
علیرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج اشکذر عملکرد یک‌ساله این سازمان را تشریح و اذعان کرد در سال ۱۳۹۶ کمیته امداد توانست در شهرستان اشکذر به لحاظ انجام وظایف ذاتی خود که کمک به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه است به‌خوبی انجام‌وظیفه کند.
وی پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به ۵۶۹ خانوار را در جهت حفظ کرامت انسانی دانست.
خلیلی افزود این سازمان در راستای ترویج فرهنگ کار اقدام به پرداخت ۳۸ فقره وام اشتغال نموده و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این سازمان به ۱۶۶ نفر و نیز کاریابی برای ۱۳ نفر از مدد جویان را در راستای ترویج فرهنگ کار و تلاش برای پیشگیری از تولید نظام‌یافته فقر در شهرستان دانست.
وی با اشاره به اینکه تهیه مسکن و سرپناه مناسب یکی از نیاز‌های اولیه انسانی است به پرداخت کمک‌هزینه خرید و ساخت مسکن ۱۱ واحد مسکونی اشاره و افزود این سازمان در سال ۹۶ برای تکمیل و بازسازی ۳۶ واحد مسکونی به مدد جویان خود کمک‌هزینه پرداخت کرده است.
وی با اشاره به ارزش علم و تعلیم و تعلم به ۲۶۸ مورد پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی در سطح شهرستان اشاره و برای این دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد.
خلیلی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تک‌تک شهروندان این مرزوبوم به پرداخت ۳۵۰ مورد کمک‌هزینه درزمینهٔ تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج و پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان اشاره و برای همه بیماران آرزوی بهبود و شفا کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار