فرماندار مراغه:

آمادگی نیروهای مسلح عامل بازدارنده در برابر تهدیدهاست

فرماندار مراغه در آیین رژه نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت روز ارتش با اشاره به مجاهدت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح، عامل بازدارنده در برابر تهدیدها و تعرض دشمنان به میهن اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۱۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: امنیت کنونی کشور با وجود توطئه های بدخواهان و زیاده خواهان، به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی و هدایت های رهبری محقق شده است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی همواره در راه صیانت از آرمان های نظام اسلامی تلاش و اهتمام کرده و همواره از آزمون های خطیر سربلند بیرون آمده اند.
محمدی با بیان اینکه باید به ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان افتخار کنیم اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی، الگوی ارتش های دنیا هستند.
وی گفت: کشتارهای دسته جمعی، مسلح کردن و حمایت از تروریست ها توسط قدرت های پوشالی دنیا، افتخار نیست و حکام خودفروخته منطقه باید بدانند که سرنوشتی چون صدام خواهند داشت.
فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز در این آیین با اشاره به روز 29 فروردین و روز ارتش گفت: با وجود گذشت سال ها از فرمان تاریخی امام راحل در حمایت از ارتش و اعلام این روز، این نیرو نشان داده که نیرویی مکتبی و ولایی است.
 صادق نوری افزود: ارتش در طول سال های آغازین نظام جمهوری اسلامی در سرکوب معاندان و مزدوران داخلی و در هشت سال دفاع مقدس همواره از کیان میهن اسلامی دفاع کرده و مدافع حریم کشور و نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار مجاهدت کرده و اجازه نخواهد داد دشمنان چشم طمع به این آب و خاک داشته باشند.
وی اضافه کرد: ما ارتشیان گوش به فرمان ولایت و حافظ ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی و پناهگاه ملت در برابر هجمه های دشمنان هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار