استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم ارتباط دستگاه‌های اجرایی مختلف برای پیگیری امور جوانان

استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف برای پیگیری امور حوزه جوانان باید ارتباط داشته باشند و این امور توسط سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان پیگیری شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۲۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: نهاد مربوط به حوزه جوانان باید  مواردی که بین دستگاه های مختلف مغفول می ماند و در حوزه مستقیم هیچ دستگاهی نیست یا قرار است با همکاری چنددستگاه محقق شوند را ورود کند.

وی با بیان اینکه فعالیت های عادی و متداول همه دستگاه های اجرایی مشمول جوانان می شود اما برخی اقدامات نیازمند مرتبط شدن فعالیت های چنددستگاه به یکدیگر است و باید این موارد را پیگیری کنیم، تصریح کرد: بیشتر خود جوانان باید در این حوزه کار کنند و از اداری ها نباید توقع داشته باشند.

استاندار لرستان افزود: باید در حوزه آسیب های اجتماعی، ازدواج ،طلاق و اعتیاد وغیره کار کنید و این مسائل به صورت مستقیم وظیفه هیچ دستگاهی نیست اما می شود دستگاه ها را لینک کرد و امور را پیش برد.

خادمی  گفت:  برای حوزه اشتغال جوانان علاوه بر راه حل های روتین، باید کار های جدید و فکر جدیدی انجام شود، برای راه اندازی خانه های جوان پیگیری می کنیم  وباید فعالیت‌های خانه جوان که در خرم‌آباد قرار دارد برای مردم و مسئولان اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات