کریمی در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب:
این کشتی گیر کشور با بیان اینکه امنیت خودمان را مدیون شهداییم،گفت:خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در طول این 40 سال،زحمات زیادی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کشیدند و باید قدردان آنها باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۴۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، علیرضا کریمی کشتی گیر جوانمرد کشورمان در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز در منزل شهیدان خالقی پور برگزار شد، با اشاره به اینکه همیشه از خداوند به دلیل حضور خانواده معظم شهدا در کشورمان شاکر است، گفت: خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در طول این 40 سال، زحمات زیادی را برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کشیدند و واقعا شایسته ستایش هستند.


وی ادامه داد: شهدا با خون خودشان، باعث شدند که آسایش و آرامش فعلی را در کشورمان داشته باشید و بتوانیم به راحتی در کنار خانواده مان زندگی کنیم و یقینا اگر شهدا نبودند، کشورمان امنیت فعلی را نداشت.


این کشتی گیر کشورمان افزود: ما دوران دفاع مقدس را درک نکردیم اما با توجه به شرایط بحرانی در برخی کشورهای همسایه که تروریست ها برای مردم مظلوم این کشورها ناامنی ایجاد کرده اند، نگاه می کنیم، دوباره به اراده بزرگ شهدا پی می بریم که با خونشان، این امنیت را به ما هدیه دادند.


کریمی تصریح کرد: ان شالله قدردان خانواده معظم شهدا باشیم و کشورمان همیشه در صلح و آرامش به سر ببرد.

ارسال نظرات