مردم دیار سیدجمال خواستار حل مشکل آسفالت و پر شدن چاله‌های خیابان‌های این شهر هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۵۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

سیاه چاله‌ در خیابان‌های اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، شهرستان اسدآباد در چندماه گذشته شاهد تغییر شهردار خود بود؛ کاظم سعیدی با تجربه چندین ساله خود در گنجنامه و غارعلیصدر به دیار سیدجمال آمد تا سکان این نهاد حیاتی را در اختیار قرار گیرد.

یکی از دغدغه‌های همیشگی همشهریان وجود چاله‌ها و دست‌اندازهای فراوان در کوچه و خیابان‌های شهر است که البته حفر این چاله‌ها به عهده نهادهای دیگر و زحمت پرکردن و تسطیح آنها به عهده شهرداری است.

یکی از مکان‌های مهم شهر که به این معضل دچار بوده، بلوارشهید «قهاری» است که خواسته مردم در این خصوص دی ماه سال 96 توسط خبرنگار خبرگزاری بسیج به رییس شورای شهر منعکس شد و این مقام مسئول حل این موضوع را به جواب نمونه تراکم آسفالت حفاری شده از آزمایشگاه موکول کرد که این وعده تاکنون محقق نشده است.

بلوار شهید قهاری و کوچه شهید ارسلانی دو نقطه‌ای از شهر هستند که روزانه میزبان تردد بسیاری از همشهریان هستند اما به علت وجود چاله‌های فراوان نارضایتی‌های بسیاری را در همشهریان ایجاد کرده اند که انتظار می‌رود با پایان فصل سرما هرچه سریع‌تر اصلاح شوند.

بلوارشهید قهاری در مسیر نقاط مهمی همچون شهرک یادگارامام، بیمارستان قائم(عج)، دانشگاه پیام نور و روستاهای گردشگری ملحمدره و ترخین آباد قرار داشته و کوچه شهید ارسلانی نیز از کوچه‌های اصلی همین بلوار بوده که به عنوان میانبر همشهریان را به میدان شورا، چهارراه امیرکبیر(خاکریز)، محله سیدان و اداره آموزش پرورش می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در دو گفتگوی اخیر خود که در تاریخ‌های 11 اسفند ماه 96 و 23 فروردین ماه 97 با این خبرگزاری داشت از وضعیت مبلمان شهری اسدآباد ابراز نارضایتی کرده و بر اصلاح آن تاکید کرد.

حل مشکلات آسفالت این دو مکان از مطالبات مردم شهرستان از شهردار اسدآباد است که امیدواریم شاهد رفع آن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات