‍ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

محرومیت‌زدایی ۶ دهستان در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: طرح محرومیت‌زدایی سپاه در ۶ دهستان لرستان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در جلسه بررسی پروژه‌های سپاه پاسداران در لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه به دنبال این هستیم با بهره گرفتن از ظرفیت‌های سپاه در جهت توانمندسازی حاکمیت و دولت گام برداریم و کمک کنیم دولت در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های خوبی بردارد. اظهار داشت: از سال ۹۵ در کل کشور با ضریب محرومیت ۷ به بالا در دستور کار سپاه قرارگرفته و سهم لرستان ۶ دهستان است.

وی افزود: بنای ما بر این است در پنج مؤلفه زیرساخت در کلیه موارد، بهداشت و سلامت باهدف پیشگیری و سلامت و تغذیه و با محوریت طب سنتی، فرهنگی و تعلیم و تربیت، اشتغال به اقتضای ظرفیت هر دهستان اقدامات لازم انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه در نظر داریم با تمام ظرفیت زمینه را برای توانمندسازی ۶ دهستان مهیا کنیم که این تمامی مشکلات و موانع دهستان‌ها را بر عهده می‌گیرد و به دنبال حل آن‌هاست. عنوان کرد: برای هر دهستان ۱۴ میلیارد تومان کار و خدمات تعریف‌شده است تا در مدت‌زمان ۲ سال این مهم محقق شود.

کشکولی با اشاره به اینکه علیرغم فعالیت‌های دولت‌های قبل بازهم کمبودهایی وجود دارد افزود: بناست در دو تا ۳ سال در همه حوزه‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم، ردپای همه دستگاه‌های اجرایی وجود دارد لیکن امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

وی با اشاره به اینکه به مردم پول پرداخت نمی‌شود، بلکه چرخه کامل از آموزش و توانمندسازی و تولید و حتی فروش را موردتوجه قرار خواهیم داد. گفت: در دهستان‌های ذلقی شرقی، شاهیوند شمالی، کشور، میانکوه غربی، هومیان و زرون، میربک جنوبی کار توانمندسازی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات