خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: بازسازی و مقاوم سازی شبکه های توزیع گاز طبیعی، جزو اولویت های اجرایی شرکت گاز و ضرورتی برای حفظ سرمایه های ملی کشور است.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سید رضا رهنمای توحیدی با اشاره به اجرای بیش از 19 هزار و 913 کیلومتر شبکه گاز رسانی در اقطار مختلف که 100 درصد خانوار شهری و 93 درصد خانوار روستایی را تحت پوشش خود قرار داده، افزود: با مد نظر قرار دادن موقعیت های کوهستانی و صعب العبور اجرای شبکه های توزیع گاز در استان، بازسازی و مقاوم سازی خطوط اجرایی جزء اقدامات مهم اجرایی می باشد.

وی با اشاره به استفاده از فناوری های روز در حفظ و نگهداری تاسیسات گازرسانی از سیستم GIS نام برد و افزود: سیستم اطلاعات جغرافیایی( GIS )می تواند چهارچوبی برای مدیریت صحیح اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده های شبکه به منظور بهبود کیفیت فرآیندهای مربوط به شبکه های گازرسانی باشد.

توحیدی از استقرار کامل این سیستم در شهرستان تبریز خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر بروزرسانی و بکارگیری GIS تحت وب در شرکت و رفع چالش ها و دیفکت های اجرایی، استقرار این سیستم استراتژیک در سایر شهرستان های استان نیز در حال اجرا قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: طراحی تفضیلی، تهیه نقشه گروه بندی، برآورد هزینه، مدیریت زمانی اجرای پروژه، نگهداری و تعمیرات، مدیریت حوادث و امداد از مهمترین توانمندی های این سامانه بروز بوده که برای مدیریت داده های مکانی بکارگرفته می شود.

 

 

ارسال نظرات