وحدت و همدلی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز گفت: وحدت و همدلی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۹۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته پاسدار، اظهار داشت: صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه‌ای عمومی و همگانی است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، افزود: حفظ وحدت و همدلی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
حجت‌الاسلام لرستانی، اظهار داشت: تاکنون توطئه‌های دشمنان در سایه ولایت مداری، بصیرت و دشمن‌شناسی و همچنین حفظ وحدت و همدلی مردم و مسئولان، خنثی‌شده است.
وی بیان کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از وظایف مهم پاسداران  حفظ نظام انقلاب اسلامی در تمام شرایط است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید گلگون‌کفن آبیاری شده است، ابراز کرد: ملت ایران این جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهدای انقلاب را فراموش نخواهد کرد
حجت‌الاسلام لرستانی، خاطرنشان کرد:  تقویت فرهنگ دینی در بین نسل جوان و نوجوان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های  امام راحل (ره) حفظ و پاسداری از انقلاب  بود، ابراز کرد: با تقویت ایمان در دل مردم است که انقلاب حفظ می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز، ابراز کرد: دشمنان ما به دنبال این هستند که پرچم انقلاب اسلامی را به زمین بکشند  و از اقتدار کشورمان کم کنند و به اهداف ننگین خود دست پیدا کنند.
وی با اشاره به حوادث اخیر کشور سوریه، بیان کرد: دشمنانی که به کشور سوریه حمله‌ور شدند به خاطر این است که به بدنه حکومت‌های اسلام و میهن عزیزمان خدشه وارد کنند.
حجت‌الاسلام لرستانی، بابیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب توحید را باعث مقابله با زورگویان می‌داند، افزود: لازمه موفقیت و سربلندی و حفظ ارزش‌ها و پاسداری از نظام پایبند بودن به  توحید وایمان است.
وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما ازنظر تجهیزات نظامی خیلی تحت‌فشار بودیم اما آنچه باعث موفقیت ما در مقابل تجاوز صدام  لعین شد این بود که با حفظ ایمان و تقویت کردن توحید رزمندگان اسلام و آحاد مردم به رهبری  امام  راحل (ره) از این نظام پاسداری  کنند و آن را حفظ کنند و باعث سربلندی نظام ما تابه‌حال باشند.
وی با اشاره به نقش رسانه در مقابله با توطئه‌های دشمنان، بیان کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به مردم‌دارند.
حجت‌الاسلام لرستانی، بابیان اینکه انتظار می‌رود رسانه حقایق را بازگو کند، تأکید کرد: رسانه‌ها باید آنچه باعث ارتقا معنویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود  را به سمع  و نظر مردم برسانند.
وی بابیان اینکه پاسداران از مکتب حسینی الگو گرفته‌اند، بیان کرد: پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، حکومت و وطن خویش را سرافراز ساختند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: پاسداران امروز باید راه آنان را در سنگرهای جدید ادامه دهند که سنگر سازندگی کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه‌های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه‌ها جنگ‌های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آوردهای نظام به‌ویژه ولایت مطلقه فقیه است.

وی با اشاره به تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در این زمان، در عرصه علم و نوآوری، بیان کرد: ساخت پل‌های شناور، بازسازی تسلیحات اسقاطی، طراحی برنامه‌های جدید و پیچیده در مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس و به دست آوردن دانش نظامی پیشرفته، ساخت تسلیحات نظامی دفاعی کم‌نظیر در جهان، ازجمله نوآوری‌های سپاه پاسداران است.

حجت‌الاسلام لرستانی، ادامه داد: باید پرورش نخبگان و حمایت از آنان در این نهاد مقدس ادامه یابد صادق‌ترین چهره‌های حزب‌الله‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران، فرزندان راستین این امت و جوشیده از متن انقلاب‌اند پاسدار، اهل نماز و راز و نیازاست  زندگی‌اش ساده، برخوردش فروتنانه و اخلاقش اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز،  بابیان اینکه پاسدار، ایثارگری است بی توقع و رزمنده‌ای است بی چشم‌داشت، گفت: پاسداری یک شغل نیست، یک تعهد است و پاسدار یک شاغل نیست، یک عاشق است یک حقوق‌بگیر نیست، یک حق بگیر است پاسدار در غم و شادی مردم شریک است پناه و یار مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار