شهردار تبریز:

خدمت گذاری به مردم لباس و جایگاه نمی شناسد

شهردار تبریز در دیدار با سرتیپ دوم ستاد غلامحسین ظهیر مالکی؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان، با تبریک روز ارتش به وی، گفت: خدمت گذاری به مردم لباس و جایگاه نمی شناسد و در هر لباسی در خدمت مردم هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۹۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر افزود: همه ما در هر لباس و هر جایگاهی برای خدمت به مردم حضور داریم و بزرگترین خدمت ها، نیز توسط ارتش و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی انجام می گیرد که حافظان امنیت جامعه هستند.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری ارتش در انتقال پادگان و بازگشایی امتداد خیابان ارتش اظهار داشت: با مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش و همچنین ساخت پارک و فضای سبز در این منطقه شاهد ایجاد فضایی مناسب برای استفاده شهروندان خواهیم بود.

سرتیپ دوم غلامحسین ظهیر مالکی در ادامه با قدردانی از زحمات شهرداری تبریز گفت: شهرداری یک نهاد مردمی است که شبانه روزی برای خدمت به شهروندان تلاش می کند.

فرمانده لشگر 21 حمزه سید الشهداء آذربایجان با اشاره به مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش و ایجاد پارک در مکان فعلی پادگان ارتش افزود: مسیرگشایی امتداد ارتش و ایجاد پارک بزرگ در وسط شهر یادگاری از ارتش به مردم تبریز خواهد بود.

وی با درخواست از شهردار تبریز برای نامگذاری تقاطع ارتش با نام شهدای ارتش بر تداوم همکاری و همراهی ارتش با نهاد خدمتگذار شهرداری تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار