خبرهای داغ:
فرماندار مهاباد:

اتحاد نیروهای مسلح رمز اقتدار نظام اسلامی است

فرماندار مهاباد با تاکید بر آمادگی روزافزون ارتش جمهوری اسلامی، گفت: اتحاد نیروهای مسلح و وحدت بین اقوام و مذاهب، رمز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۱۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایرج شجاعی در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، گفت: امام راحل 70 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش، جواب توطئه های منافقان و استکبار را دادند و زمینه اتحاد نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مردمی را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به فکر تضعیف اقتدار ایران است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی با اتکا به قدرت مردم در مقابل زورگویی ها ایستادگی کرده است.

فرمانده تیپ 364 هجومی ارتش مهاباد نیز گفت: نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش، مزد جانفشانی این نیروی متدین و متعهد بود که با عنایت امام راحل انجام شد.

سرهنگ محمود محمودی ادامه داد: امروز ارتش در زمینه های مبارزه با تروریست و ایجاد امنیت به بهترین شکل در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ارتش همواره در فکر استحکام و تقویت نیروهاست، افزود: نیروی زمینی، دریایی و هوایی ارتش در صف اول حراست از کشور و حفظ اقتدار نظام هستند تا دشمن فکر تجاوز به خاک ما را نداشته باشد.

به گزارش بسیج ، امام خمینی (ره) با صدور پیام تاریخی در 29 فروردین سال 1358، این روز را روز ارتش نام نهادند؛ از آن تاریخ تاکنون هرساله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این روز با برگزاری رژه، بیعت جاودانه خود را با آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید می کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار