نماینده ولی فقیه در استان یزد:

یزد به لحاظ جغرافیایی موقعیت بسیار مناسبی برای تقویت خدمات‌رسانی به ارتش است / مشکلات بازنشستگان ارتش بررسی و مرتفع شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه یزد به لحاظ جغرافیایی موقعیت بسیار مناسبی برای تقویت خدمات‌رسانی به ارتش است، گفت: مشکلات بازنشستگان ارتش بررسی و مرتفع شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۳۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با جمعی از اعضای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در مدت سال‌های پس از انقلاب به حمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم بوده و همیشه حمایت و دفاع از کشور و مملکت را انجام داده‌اند.
وی با بیان اینکه ارتش در مسیر پیشرفت صنایع نظامی هم جدی حرکت کرده و در مقابل دنیا خیلی خوب خودش را نشان داده گفت: همه نیروهای مسلح ما با یکدیگر هماهنگ هستند و در راستای پیشرفت انقلاب تلاش می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه امروزه ارتش صادقانه و خالصانه در خدمت انقلاب است گفت: همه نیروهای ارتش در عرصه‌های زمینی و هوایی و دریایی جان برکف در دفاع از انقلاب ایستاده‌اند.
ناصری یزدی ادامه داد: افرادی که در این عرصه‌های سخت فعالیت کرده‌اند و بازنشست شده‌اند هم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند و باید از زحمات و ایثارگری‌های آنها تقدیر کرد.
امام جمعه یزد ادامه داد: بازنشستگان ارتش امروز نباید خودشان را از فعالیت‌ها کنار بکشند و لازم است که تجربیات گران بهای خودشان را به دیگر نیروها منتقل کرده و در راستای تبلیغ و تقویت انقلاب از توان و ظرفیتشان استفاده نمایند.
وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان ارتش می‌توانند الگویی برای نیروهای جدید این قوا باشند بیان کرد: لازم است که مسئولان هم در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه ضریب امنیتی یزد با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد بسیار بالا است گفت: علاوه بر این با توجه به اینکه یزد در مرکز کشور قرار دارد می‌تواند مکانی برای خدمات‌رسانی به نیروهای نظامی دیگر استان‌ها لحاظ شود.
ناصری یزدی تصریح کرد: به فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران توصیه می‌کنم که یزد می‌تواند پایگاهی برای تقویت فعالیت‌های آنها باشد و باید از این ظرفیت بسیار امن و خوب استفاده کنند.
امام جمعه یزد افزود: همچنین یزد می‌تواند برای ارائه خمات آموزشی به نیروهای ارتش مورد استفاده قرار گیرد و پادگان های آموزشی این نیرو در استان یزد ایجاد شود.
وی به رشادت‌های ارتش در حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب و ولایتمداری آنها اشاره کرد و ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پشتیبانی از ولایت فقیه و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
سرهنگ محمد دشت آبادی فرمانده گروه پدافند هوائی استان یزد هم در این دیدار اظهار داشت: ارتش در استان یزد پیش از این جایگاهی نداشت ولی مدتی است که به دلیل تغییرات صورت گرفته در دکترین دفاعی کشور، ارتش هم در استان یزد ایجاد شد.
وی ادامه داد افتخار می کنیم که از هوافضای میهن اسلامی ایران دفاع می کنیم و تا آخرین لحظه جانمان هم در این راه ایستادگی می کنیم و نمی گذاریم که هیچ زمانی شخصی به این خاک مقدس گوشه چشمی داشته باشد.
فرمانده گروه پدافند هوائی استان یزد با تاکید بر اینکه خدمت به میهن اسلامی ایران یک خدمت مقدس است عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان پاسدار حریم امن ولایت در خدمت جامعه و مسئولین و خدمتگذار این ملت عزیز باشیم.
ارسال نظرات