خبرهای داغ:
همایش کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۵۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، همایش کمیته های هماهنگی و  پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور فرماندهان نواحی، معاونان پرورشی شهرستان ها و مناطق، فرماندهان حوزه های دانش آموزی و اعضای کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در این همایش اظهار داشت: فرهنگ‌سازی لازمه تحقق شعار سال در جامعه است و این امر عموماً در مدارس و در قشر کودک و نوجوان نتیجه مطلوب‌تری را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی شعار سال در مدارس راهبرد اصلی آموزش‌وپرورش سمنان است افزود: اخلاق، خلاقیت، مهارت و معنویت از سرفصل‌های اساسی برای واحد تعلیم و تربیت دانش آموزان استان به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه این نهاد برای تحقق شعار سال هدف‌گذاری کرده است اذعان کرد: برای تحقق شعار سال باید به شعار حمایت از کالای ایرانی اعتقاد و باور داشته باشیم که این امر می‌تواند نجات‌دهنده کشور در بسیاری از مسائل اقتصادی و اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروزه جنگ نرم به راه انداختند و درصدد از بین بردن بسیاری از اعتقادات ملت هستند یادآور شد: امروز دشمنان مرزهای فکری و ذهنی جوانان ما را مورد هدف قراردادند که باوجود بسیجیان و تفکر بسیجی و انقلابی این هجمه‌ها با شکست مواجه می‌شود.

دستورانی با تأکید بر لزوم تغییر نگرش نسبت به شرایط موجود بیان کرد: خانواده مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم است و دشمن با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی در تزلزل در ابعاد مختلف زندگی خانواده‌ها دارد.

وی ابراز داشت: خانواده اولین و بهترین معلم برای فرزندان هستند و این امر سبب شده تا دشمنان بسیاری از هجمه‌ها را معطوف به از بین بردن بنیان خانواده کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان تصریح کرد: ترویج اخلاق و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در دستور کار آموزش‌وپرورش استان سمنان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها