خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی خبر داد

راه اندازی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات استان

مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی از آغاز فعالیت عملیاتی نمودن سامانه مجازی خرید و فروش محصولات استان در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۶۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

مهندس سهرابی فرد مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از آغاز فعالیت عملیاتی نمودن سامانه مجازی خرید و فروش محصولات استان خبر داد.

وی افزود: در جلسه ای که با مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار شد مقرر گردید اقدامات عملی در خصوص حمایت از تولید کالاهای واحدهای صنعتی استان به عمل آید.

سهرابی فرد خاطرنشان کرد: اولین گام در جهت حل معضل فروش واحدهای تولیدی که یکی از اساسی ترین مشکلات واحدهای صنعتی می باشد عملیاتی نمودن سامانه خرید و فروش مجازی محصولات استان می باشد.

وی بیان داشت: این سامانه به نام khpro توسط مهندسین بسیجی عضو سازمان بسیج مهندسین راه اندازی شده است و نسخه ی وب و اندروید آن هم اکنون در دسترس می باشد.

سهرابی فرد اختصاص پنل اختصاصی به هر فروشنده را ویژگی انحصاری این سامانه عنوان کرد و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه معرفی محصولات استان در عرصه های گوناگون تولید به تمام مناطق ایران و جهان است.

 وی از آمادگی لازم جهت تولید نسخه  با زبان انگلیسی این سامانه در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار