خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
حجت الاسلام معبودی گفت: با مهندسی کردن فرهنگ و حل مشکلات در حوزه فرهنگی بسیاری از مشکلات امروز کشور حل خواهد شد که نهادینه کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی و مهندسی کردن فرهنک از رسالت های شما معلمان می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۷۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز مجمع بسیج فرهنگیان استان قزوین با عنوان معلمین انقلابی با حضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین و جمعی از بسیجیان فرهنگی استان در حسینه شهید مطهری سپاه برگزار شد.
حجت الاسلام معبودی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرهنگ ما که اساس همه کار های ما است دست کاری شده است و به همین منظورچند سال پیش مقام معظم رهبری بحث مهندسی فرهنگی را مطرح کردند.
وی ادامه داد: مهندسی فرهنگی یعنی اینکه فرهنگ های غلطی که جزو سیستم ما نبوده را خارج و فرهنگ های خود را جایگزین آن کنیم که بخش عمده این مسئولیت بر عهده شما فرهنگیان می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: تنبلی، مصرف گرایی، بیگانه پرستی، مدگرایی، قبول شایعات که امروز بسیار رواج هم پیدا کرده است و در فرهنگ دینی ما نهی شده است و سستی در کار، ترویج طلاق، زندگی بدون فرزند، ازدواج سفید و بی توجهی به هویت ملی فرهنگ هایی است که وارد سیستم ما شده است که باید با مهندسی فرهنگی این فرهنگ های نادرست را از سیستم خود خارج و فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را جایگزین آن کنیم.
حجت الاسلام علی معبودی با بیان اینکه هویت ما جزو فرهنگ ما است خاطر نشان کرد: ما اگر هویت خود را از دست بدهیم در حقیقت قلب فرهنگ خود را خارج کرده ایم خواه هویت ملی باشد یا دینی.
معبودی با اشاره به ظرفیت های موجود در داخل کشور گفت: کشور ما از نظر منابع طبیعی، نیروی انسانی متخصص و کار آمد از طرفیت بالایی برخوردار است که متاسفانه از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود که این با فرهنگ ما در تعارض است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با مهندسی کردن فرهنگ و حل مشکلات در حوزه فرهنگی بسیاری از مشکلات امروز کشور حل خواهد شد که نهادینه کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی و مهندسی کردن فرهنک از رسالت های شما معلمان می باشد.

 1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها