خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروزتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) و روز پاسدار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثلاث بابا جانی در پیامی این روز رابه سبز پوشان ولایت تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۷۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی متن پیام  به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

گذر زمان و نقش آفرینی های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عرصه های مقابله با تهدیدات دشمن از جمله در هشت سال دفاع مقدس، روز به روز حکمت ابتکار معجزگون حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد مقدس را نمایان تر ساخته است.

 

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران مملو از صحنه هایی است که حضور به موقع این نهاد انقلابی، موجب خنثی شدن فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی و ناکامی دشمنان ایران اسلامی شده است.

 

موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است. همین دشمنی ها و توطئه ها، بیانگر حقانیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درستی مسیری به شمار می رود که انتخاب کرده و این دشمنی ها تاکنون خللی در انجام وظایف تعریف شده سپاه نداشته و نخواهد داشت.

 

اینجانب به نوبه خود سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال1358به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) را که خود نشانی از درایت و دور اندیشی آن بزرگوار در حفظ انقلاب و کشور است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای این نهاد مقدس و سبز پوشان سروقامت حریم ولایت خواستارم و همچنین سالروز ولادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به تمامی پاسداران حریم ولایت علوی در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و و توفیقات روز افزون این عزیزان در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی )از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

ارسال نظرات