سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: در ایام ماه مبارک شعبان ۱۱ کانون خادمیاری رضوی در شهرستان‌های استان البرز افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۸۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آستان نیوز، عباس قاضی‌خانی با بیان این خبر ابراز کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان و اعیاد با برکت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) کانون‌های خادمیاری مرکزی به عنوان رابط نمایندگی در شهرستان‌های اشتهارد، نظرآباد، تالگان و شهر‌های ماهدشت، محمدشهر، کمال‌شهر، آسارا، چهارباغ و کوهسار افتتاح خواهد شد.

وی ترویج معارف قرآنی، فرهنگ و سبک زندگی رضوی را از وظایف مهم کانون‌های خادمیاری معرفی و عنوان کرد: با سازماندهی و برنامه‌ریزی خادمیاران در این کانون‌ها تلاش می‌کنیم بهتر و بیشتر به محرومین و نیازمندان استان خدمت‌رسانی کنیم.

قاضی خانی افزود: در نظر داریم تا در ایام ماه شعبان زمینه تشرف ۱۰۰ نفر از معلولین و نیازمندان استان را به حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) فراهم کنیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با بیان اینکه در ایام شعبان خادمیاران استان البرز از خانواده شهدا، ایثارگران، بیماران دیدار و عیادت می‌کنند، گفت: همچنین در ماه شعبان خادمیاران رضوی از بیماران صعب العلاج زیر ۱۲ سال عیادت و بسته‌های فرهنگی و کمک مالی به آن‌ها اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها