اولین نشست مودت علماء شیعه و سنی در سال جاری با حضورمسئولان شهرستانی و بسیجیان با همت سپاه شهرستان سیب سوران برگزارشد
کد خبر: ۹۰۰۸۱۹۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبر نگار بسیج از سیب سوران، حجت الاسلام مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این نشست با تبریک سال جدید، نامگذاری سال ۹۷ را به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری ابتکاری مثبت وتکلیفی همگانی برشمرد و گفت: همگان رسالت دارند تا در تحقق یافتن این امر مهم در جامعه گام بردارند.

وی با اشاره به نقش وتاثیرگزاری علماء و روحانیون در جامعه اشاره و بیان کرد: اگر علما در باب وحدت کلامی مطرح می‌کنند، برای آن است که به خود بیائیم واگر سیره را به درستی نشناسیم نمی‌توانیم بندگی خدا را کنیم.

امام جمعه شهرستان سراوان اظهارداشت: شناخت پیامبرگرامی اسلام و اهل بیت (ع) یکی از اساسی‌ترین گام‌های حرکت در مسیر بندگی خداوند است.

این مسئول برادری، و وحدت را یکی دیگر از راه‌های بندگی خداوند برشمرد و افزود: الگو برداری از سیره پیامبر یعنی برادری ومسلمانی هم به معنای برادری است و ما مسلمانان در قبال برادران دینی خود مسئول هستیم وباید به آن‌ها خدمت کنیم.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سیب سوران هم در این مراسم گفت: اتحاد نزد خداوند اقدام پسندیده ومحبوبی است و مسلمانان در هر جایی که هستند باید تلاش کنند وحدت وانسجام خود را افزایش دهند.

مولوی بیجارزهی راز موفقیت وپیروزی مسلمانان در جهان اسلام را اتحاد و اخوت بینشان دانست و بیان کرد: مسلمانان با اتحاد وبرادری ودر کنارهم ایستادن می‌توانند نقشه شوم دشمنان انقلاب را خنثی وخاری بر چشمانشان باشند.
ارسال نظرات