خبرهای داغ:
پدر شهید بصیری پور:

پاسداری از خون شهدا با خرید کالای ایرانی

پدر شهید بصیری پور گفت: ملت ما با نخریدن کالاهای صهیونیستی یا هم پیمانان غربی و آمریکایی آنها و با خریدن کالاهای ایرانی، حفظ حجاب و شرکت در مراسم دینی ومذهبی مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۰۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

قاسم بصیری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه تبعیت از ولایت وظیفه ما در ادامه دادن راه شهید است اظهارداشت: اگر هرجا ولایت امر فرمودند ما انجام وظیفه کنیم مطمئنأ راه شهید را ادامه داده ایم چون در بیشتر وصایای شهدا بر ولایت مداری تاکید شده است.

وی با بیان توصیه ای به خانواده شهدای مدافع حرم و آنهایی که فرزندانشان در این میدان دفاع و مبارزه با دشمن هستند گفت: خداوند به همه آنها صبر دهد و به رزمندگان توفیق دهد و ان شاء الله به زودی با کمک خداوند اسرائیل کثیف و آل صعود نابود شوند.

 پدر شهید بصیری پور اظهارداشت: مدافعان حرم با تبعیت از مقام معظم رهبری دل خانواده، هم وطنان و تمام آزادی خواهان جهان را شاد می کنند و خانواده شهدا از این ناراحت می شوند اگر کسی به نظام اسلامی توهین کند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی تنها در بعد نظامی نیست بلکه در میدان تهاجم فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و غیره نیز پاسداران جلودار و فرمانبردار ولایت هستند و نمی گذارند که در هیچ جنبه ای راه برای نفوذ و تجاوز دشمن باز شود.

بصیری پور با بیان اینکه پاسداری یک بعد برای حفظ انقلاب است گفت: تمام ملت ایران باید نسبت به مبارزه با رژیم کثیف صهیونیستی اقدام کنند و در عمل حافظ انقلاب باشند.

 وی ادامه داد: ملت ما باید امروز با نخریدن کالاهای صهیونیستی یا هم پیمانان غربی و آمریکایی آنها و با خریدن کالاهای ایرانی، حفظ حجاب و شرکت در مراسم دینی ومذهبی مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

وی اظهارداشت: پیروی از مکتب اهل بیت علیهم السلام و ولایت مداری مهمترین درسی است که از سیره و سبک زندگی شهید می گیریم و چراغ راهنما برای ما است.

پدر شهید بصیری پور افزود: امروز کارتی را دیدم که آقا مرتضی در سن کودکی در مسجد امام علی زاهدان همراه با برادرانش معتکف شده بود چون از کودکی پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار