مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

ترامپ به دنبال احیای نفوذ ازدست‌رفته آمریکاست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: ترامپ به دنبال احیای نفوذ ازدست‌رفته آمریکا بوده و جنگی می‌خواهد که رهبری ازدست‌رفته آمریکا را بازگرداند.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۱۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان ضمن محکومیت حملات آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این جنگ از جانب رئیس‌جمهوری شکست‌خورده و متزلزلی است که تلاش کرده رهبری جهانی که به دست سایر قدرت‌ها همچون روسیه و چین افتاده را دوباره به دست بیاورد.

وی با اشاره به حذف نشدن سوریه از روی نقشه تصریح کرد: این جنگ نمی‌تواند سوریه را از نقشه حذف کرده چون سوریه هشت هزار سال پیش روی نقشه بوده ولی عمر اسرائیل غاصب هفتادسال بیشتر نبوده البته ما اسرائیل را به‌عنوان کشور به رسمیت نشناخته از زمان اشغال فلسطین هفتادسال گذشته و در همۀ جنگ‌هایی که در ۳۵ سال اخیر به راه انداخته هیچ‌گاه پیروز نشده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد ذلت عربستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سخنرانی خودشان در دیدار با مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی فرمودند: این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که رئیس‌جمهور آمریکا علناً بگوید: «ما نگاه می‌کنیم به گاو شیرده» این افتخار است؟ ذلت از این بیشتر؟ برای یک دولت، برای یک ملت، ذلت از این بالاتر؟ پولش را بگیرند بعد او را گاو شیرده خطاب کرده و به او توهین کنند، اسلام با این ذلت‌ها مخالف است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد ایستادگی ملت ایران افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: ملت ایران، باتجربه چهل‌سالۀ خود در مقاومت و ایستادگی پایدار بوده ما این را امتحان کرده‌ایم، در مقابل دشمن عقب‌نشینی مشوق دشمن و ایستادگی موجب عقب رفتن دشمن است.

عبدلی با توجه به توطئه‌ها علیه سوریه گفت: سوریه با توطئه‌ای مواجه است که اصحاب و شرکت‌کنندگان آن پشت نقاب‌ها و بهانه‌های متعدد پنهان‌شده تا از آن به دلیل مواضع در خدمت به مسائل عربی و در رأی آن‌ها مسئله فلسطین انتقام‌گیرند.

وی با توجه به حمله‌ها به سوریه گفت: هدف از حمله به سوریه منحرف کردن اذهان عمومی از جنایات آل سعود خبیث در یمن بوده اما آمریکا نمی‌تواند با این حرکت‌ها مسلمانان را از مسائل جهان اسلام دور کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار