فرهاد بهمنی اظهار داشت: نمایشگاه های تخصصی فرصت بسیار مناسبی برای ارائه توانمندی های بانک، شناخت رقبا و شناسایی مطالبات درخواست کنندگان از صنوف بانکی و مالی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۲۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تدوین برنامه ای منسجم و مدون در خصوص حضور در نمایشگاه ها جهت معرفی دستاوردها باید در برنامه کاری سالانه بانک قرار گیرد تا بتوانیم حضوری موثر در آن داشته باشیم.
بهمنی در ادامه در خصوص شعار سال بانک با عنوان "بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و حامی تولید، اشتغال و کالای ایرانی" مطرح کرد: بانک ها مولفه ای مهم در اقتصاد کشور هستند که خوشبختانه پست بانک ایران با توجه به گستردگی حضور آن در سطح کشور توانسته است رسالت خود را در حمایت مالی از تولید ملی و اشتغال خرد داشته باشد و حمایت از کالای ایرانی نیز یک واقعیت است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
مدیر امور فناوری اطلاعات پست بانک در خصوص نقش توسعه ای بانک افزود: نقش توسعه ای بانک نیازمند حمایت دولت از آن است که خوشبختانه این بانک توانست در سال 96 با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نصب 1000 دستگاه خودپرداز (ATM) در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار در راستای توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک گام های اساسی بردارد که امیدوارم این حمایت ها تداوم داشته باشد.
ارسال نظرات