خبرهای داغ:
سرپرست انجمن سینمای جوانان ملایر از نمایش 50 اثر از 25 عکاس ملایری در نمایشگاه «دوربین بی‌شعور است!» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۴۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

نمایش50 اثر از عکاسان ملایری در نمایشگاه «دوربین بی‌شعور است!»به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امید وفایی در آیین گشایش نمایشگاه گروهی عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان داشت: این اولین نمایشگاه عکس کانون عکاسان و انجمن سینمای جوانان ملایر است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با موضوع آزاد و تحت عنوان «دوربین بی‌شعور است!» برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 25 عکاس و 50 اثر، اولین حضور عکاسانی است که سعی در نگاهی صادق به پیرامون محیط خود دارند و آثار خود را در سه بخش ثبت‌های طبیعت، پرتره و اجتماعی برای ارتقاء نگاه و دانش عکاسی به نمایش گذاشته‌اند.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ملایر ادامه داد: کانون عکاسان ملایر با راهیابی دو فریم از عکاسان این کانون در جشنواره منطقه‌ای ژیار کردستان، گامی نو و بلند را در راستای نگاهی نو و بدیع در پیشبرد اهداف انجمن سینمای جوانان ملایر و رسالتش برداشته و دارد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت، صبح‌ها از ساعت 8 الی 14 و بعداز ظهرها از 15 الی 18برای بازدید علاقمندان در گالری مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات