کد خبر: ۹۰۰۸۲۵۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

فرماندهان و پیشکسوتان سپاه استان زنجان ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان زنجان: در ابتدای این دیدار، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای سپاه استان زنجان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین برنامه های سپاه است که در سه سطح اقدامات بسیار خوبی از سوی سپاه استان زنجان صورت گرفته است.

سردار جهانبخش کرمی افزود: به همت پاسداران سپاه انصارالمهدی(عج)، اقدامات خوبی نیز در زمینه بصیرت افزایی و ارتقاء بینش فرهنگی کارکنان در سپاه صورت گرفته است.

وی گفت: فعالیت های امنیتی در سپاه با اشراف کامل اطلاعاتی در بالاترین سطح خود، در حال انجام است که هماهنگی های فوق العاده ای با سایر سازمان های اطلاعاتی برقرار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز عملیاتهای خود در زمینه مبارزه با اشرار و محرومیت زدایی در مرزهای شمالغرب کشور انجام داده است.

سردار کرمی گفت: نزدیک به 20 هزار برنامه فرهنگی توسط بسیجیان سپاه استان زنجان در سال گذشته به اجرا در آمده است.

وی افزود: 15 هزار نفر از مردم استان زنجان از یکم فروردین‌ماه سال 1396 تا 12 فروردین امسال به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

سردار کرمی در ادامه با بیان اینکه بسیج استاتید و بسیج ورزشکاران استان زنجان در بخش حلقه‌های علمی در طول چند سال گذشته رتبه‌های نخست کشوری را کسب کردند، اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول پنج سال گذشته برای 5 هزار نفر اشتغالزایی کرده است.

 

 

 

ارسال نظرات