خبرهای داغ:
امروزه برخی اطاعت شان از ولی فقیه با ولی، اما و اگر همراه است و تابع محض ولایت نیستند و کسانی که برای حل مشکلات اقتصادی کشور چشم به دست کشورهای اروپایی و امریکا دوخته اند از طاغوت پیروی می کنند
کد خبر: ۹۰۰۸۲۶۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین حامد مقری از هادیان سیاسی خوسف ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه در جمع بسیجیان اظهار داشت: ویژگی مومن اطاعت محض از خدا و رسول خداست( اطیعوالله و اطیعو الرسول). زیرا فلسفه وجودی انسان رسیدن به سعادت است و این امر غیر از اطاعت خدا و رسول امکان پذیر نیست.

وی افزود : امروزه برخی اطاعت شان از ولی فقیه با ولی، اما و اگر همراه است و تابع محض ولایت نیستند.

مقری با اشاره به دوران ظهور اسلام در شبه جزیره عربستان عنوان داشت: در زمان پیامبر میان برخی مسلمانان و زبیر در زمینه آبیاری اختلافاتی افتاده بود که چون زمین های زبیر بالاتر از زمین های بقیه بود پیامبر فرمودند: ابتدا زبیر آبیاری کرده و سپس دیگران، به همین دلیل برخی ناراحت شده و دعوی شان را برای حل و فصل به نزد طاغوت بردند. وی گفت امروزه نیز برخی از مسئولین برای حل و فصل منازعات میان کشورمان و دیگران درخواست دارند تا منازعات را نزد طاغوت ببرند و آن ها برای ما تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که برای حل مشکلات اقتصادی کشور چشم به دست کشورهای اروپایی و امریکا دوخته اند از طاغوت پیروی می کنند.

وی افزود: شهید صدر در زمان حیات خود اظهار کرده بود آیا می توانیم ما ادعا کنیم که از هارون الرشید با تقوا تریم، چون هارون الرشید برای خلافت بر قلمروی بزرگ از جمله کشورهای عربی ، ایران، پاکستان و هندوستان حضرت موسی ابن جعفر را به شهادت رساند، اما ما امروزه به خاطر دیدن یک تصویر یا فیلم خلاف شرع، از فرمان خدا و ولی خدا سرپیچی می کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: آنچه که امروز برخی با مثال زدن ژاپن و آلمان در خصوص هزینه نظامی شان می گویند دروغ محض است، چرا که آلمان و ژاپن از نظر هزینه های نظامی جزو 10 کشور اول دنیا هستند و آن ها که می گویند هزینه های نظامی باید کاهش یابد و بودجه نظامی کشور را کاهش می دهند، عملا به فرموده ولی با اما و اگر عمل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها