خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بازدید از طرح های ورزشی این شهرستان از اختصاص هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای بازسازی، تجهیز و تکمیل استخر سرپوشیده هشترود خبرداد و گفت: این استخر تا اواخر تیرماه سالجاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۶۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج اظهار کرد: متاسفانه عملکرد پیمانکار قبلی در ساخت این استخر خوب نبود به طوری که سقف آن پوسیده و ریزیش کرد.
وی همچنین توجه جدی به جوانان و ایجاد فضاهای تفریحی و شاد را از اولویت های این اداره کل برشمرد و افزود: از ایجاد هر گونه برنامه های شاد و نشاط آفرین حمایت مالی خواهد شد.
بهتاج گفت: نباید به خاطر برخی کمبودها، کارها تعطیل شود بلکه باید با جدیت تمام، نسبت به رفع مشکلات پیش روی ورزش استان تلاش کرد.
وی همچنین از صدور مجوز و حمایت مالی برای برگزاری تورمنت بین المللی مسابقات موی تای حرفه ای WPMF در این شهرستان ازسوی اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: از میزبانی شهرستان ها در رشته های ورزشی که استعداد و ظرفیت کافی در آن داشته باشند حمایت می شود.
بهتاج همچنین به مالکیت برخی اماکن از سوی اداره اوقاف افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده است این اماکن را با زمین هایی که در اختیار دارد معاوضه کند و مالکیت این اماکن را در اختیار گیرد.
فرماندار هشترود نیز در این بازدید گفت: اعتبارات 27 صدم درصدی از محل ارزش افزوده ظرفیت مناسبی برای حمایت از ورزش شهرستان ها و هشترود است.
امین امینیان وضعیت کفپوش، سقف و امکانات اماکن ورزشی هشترود را نامناسب عنوان کرد و خواستار رفع مشکلات ورزشی شهرستان شد.

ارسال نظرات