رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در گفتگو با بسیج:

مقرراتی که مانع رونق تولید در کشور است باید اصلاح شود

حمیدرضا فولادگر با انتقاد از مقرراتی که مانع رونق تولید در کشور است گفت: برای رونق تولید در کشور  بیش از اینکه تولید کنندگان نیاز به قوانین حمایتی داشته باشند نیازمند رفع موانعی است که با مقررات ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶

حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه کشورمان از جمله مهمترین اقداماتی است که مسوولان باید مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه از طریق قاچاق، کسب ثروت به راحتی و حجم زیاد صورت گرفته افزود: متاسفانه قاچاق موجب شده است که روحیه کار و فرهنگ تلاش در جامعه سست شده و افراد به جای کسب درآمد از راه صحیح و شرعی به قاچاق روی آورند تا در مدت کوتاه ثروت زیادی را به دست آورند و این رویکرد توانسته خسارت جبران ناپذیر اقتصادی برای کشورمان را فراهم کند.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از مقرراتی که مانع رونق تولید در کشور است گفت: اکنون برای رونق تولید در کشور  بیش از اینکه تولید کنندگان نیاز به قوانین حمایتی داشته باشند نیازمند رفع موانعی است که با مقررات ایجاد شده است.

ارسال نظرات