خبرگزاری بسیج: کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملارد با حضور در مناطق محروم شهرستان در روستاهای حاجی آباد سفلی و اختر آباد اقدام به تهیه عکس پرسنلی رایگان برای اهالی این روستا کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۷۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رضا مافی فرمانده بسیج هنرمندان شهرستان ملارد با اعلام این خبر، گفت: به مناسب هفته هنر انقلاب و ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین، گروه جهادی شهید آوینی کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملارد به مناطق محروم شهرستان رفته و در روستای حاجی اباد سفلی و اختر آباد از مردم بی بضاعت عکس پرسنلی رایگان گرفتند. در این برنامه، هنرمندان بسیجی همچنین در گفت و گوی گرم و صمیمی با کودکان و نوجوانان به بیان کرامات امام حسین "ع" و هنر های شهید اهل قلم، مرتضی آوینی پرداختند.

مافی در ادامه گفت: با حضور گرم و استقبال خوبی در روستاها روبه رو شدیم و امیدوارم فرصتی باشد تا دوستان دیگر هم به این مناطق بروند و علی رغم انجام کارهای جهادی، به جهاد فرهنگی و هنری بپردازند، این هنرمند مسئول، خاطرنشان کرد: ما در این سفر چند استعداد خوب هنری پیدا کردیم که اگر حمایت شوند قطعا در آینده هنر انقلاب این سر زمین به وجود  این افراد خواهد بالید.

 فرمانده بسیج هنرمندان شهرستان ملارد همچنین از زحمات بسیجی هنرمند، حسن عسگری مدیر آتلیه گرند، بسیجی هنرمند اباذر سالمی مدیر آتلیه آیلار در شهرستان ملارد و بهارلو مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستان قدردانی کرد.     

خبرنگار: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات