رئیس آموزش و پرورش بهمئی در اولینبرگزاری با شکوه برنامه های هفته معلم توسط سازمان ها و نهاد جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در سال 97 گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) معلمی شغل انبیاست و بر همین اساس فرهنگیان در زمینه ارشاد و هدایت جامعه رسالت مهمی بر دوش دارند.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۹۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
صادق جریده با اشاره به اینکه فرهنگیان با جمعیت زیادی از جامعه به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان ارتباط دارند افزود: با برنامه ریزی صحیح و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه می‌توان بزه کاری‌های اجتماعی موجود در جامعه را کاهش داد.
وی با بیان اینکه امسال برای گرامی داشت مقام معلم برنامه‌ای در خور شان این قشر برگزار می‌شود از همه نهاد‌ها و سازمان‌ها خواست در زمینه هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های هفته معلم با آموزش و پرورش همکاری کنند.
بخشدار مرکزی بهمئی در این جلسه ضمن تاکید بر حمایت از برنامه‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش گفت:: تقویت آموزش و پرورش به افزایش سطح علمی و رشد و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها کمک می‌کند.
علی کرم صدیقی فر افزود: نگاه مصرف گرا به آموزش و پرورش از طرف برخی افراد صحیح نیست و سرمایه گزاری در آموزش و پرورش به تعالی و رشد استعداد‌ها می‌انجامد.
همایش بزرگ تجلیل از فرهنگیان، تکریم بازنشتگان فرهنگی، سرکشی از خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران فرهنگی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
ارسال نظرات