مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

پرداخت ۲۶ میلیارد تسهیلات به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۳۷۳ طرح با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۱۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب امروز آئین کلنگ‎زنی احداث مجموعه سوارکاری و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای کارگر بروجرد با بیان اینکه بیش از ۳۷۰۰ طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در لرستان شناسایی شده است. گفت:از مجموع ۳۷۰۰ طرح یاد شده یکهزار و ۳۹۱ طرح با اعتبار ۳۰۴ میلیارد تومان در بانک‎ها مصوب شده است.
وی اظهار کرد: بیش از ۱۹۲ طرح عقد قرارداد شده در سیستم بانکی موجود و قرار است که طی بازه زمانی ۱۵ روزه تسهیلات به آن‎ها پرداخت شود.
وی همچنین از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۳۷۳ طرح با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: ۲۰۱ طرح با مجموع اعتبار ۴۵ میلیارد تومان مصوب شده است و قریب به ۱۱۱ میلیارد تومان از محل طرح اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی مصوب و به بانک‎ها تزریق شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: طرح‎های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در قالب یک کمیته نظارتی به ریاست فرمانداران بررسی می‎شوند و به این ترتیب طرح‎های دارای توجیه اقتصادی و فنی بررسی و پس از تصویب به بانک‎ها معرفی می‎شوند.
آشتاب گفت: با همکاری بیشتر بانک‎ها طرح اشتغال پایدار روستایی با سرعت بیشتری در استان لرستان اجرایی شده و اعتبارات تخصیص یافته برای این منظور به طرح‎های اشتغالزایی تخصیص یابد
وی افزود: یکی از مهمترین رسالت‎های وزارت کار صیانت از نیروی انسانی و ارتقاء سطح سلامت نیرو‌های کار است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: یکی از سیاست‎های وزارت کار به منظور صیانت از نیروی انسانی گسترش امکانات ورزشی بوده و در این راستا مجموعه‎های ورزشی در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است.
وی افزود: هدف از ایجاد مجموعه‎های فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور و از جمله لرستان کمک به تامین سلامت روح، جسم و سالم‎سازی جامعه کارگری است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات