سرپرست فرمانداری عجب شیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، گفت: ارتقای کیفیت کالای تولید داخل و فرهنگ سازی، بستر حمایت از کالای ایرانی را در بین مردم فراهم می کند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۱۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب و حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی در واقع پشتیبانی از تولید ملی است و موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال می شود.
وی با بیان اینکه محور فعالیت های دولت در سالجاری برنامه ریزی و حمایت از خرید کالای ایرانی است، گفت: مدیران برای تقویت تولید داخلی و اشتغال وارد میدان عمل شوند.
اصغرپوز اظهار کرد: هرچه از تولیدات داخلی حمایت کنیم زمینه رشد اقتصادی را فراهم کرده ایم زیرا این توانمندی و توانایی درکشور ما وجود دارد که تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین کالا را تولید کنند و میزان وابستگی اقتصادی به سایر کشورها کاهش یابد.
وی یادآور شد: همکاری بخش خصوصی و آحاد مردم در کنار برنامه های دولت برای عملی کردن شعار سال تعیین کننده است و باید زمینه مشارکت آنها توسط مسئولان فراهم شود.
اصغرپور خاطرنشان کرد: آحاد جامعه و مسئولان موظف به حمایت از کالای ایرانی هستند و ارکان مختلف دولت باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دهند و شعار سال را عملی کنند.
وی افزود: تولید کنندگان داخلی نیز در این زمینه وظیفه مهمی دارند و باید با بالا بردن کیفیت ساخت کالاهای تولیدی خود و ارائه تعهدات و ضمانت های فنی لازم، زمینه گرایش مردم به سمت خریدهای کالاهای تولید داخل را فراهم کنند.
اصغرپور اضافه کرد: مردم نیز باید از خرید کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود، خودداری کرده و از مصرف کالای ایرانی استقبال کنند چرا که خرید این کالاها به افزایش تولید و ایجاد اشتغال در جامعه کمک می کند.

ارسال نظرات