در حاشیه برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع خانواده‌های پایوران اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت: امام خمینی رحمه الله، پاسدار و پاسداری را ادامه زنجیره نبوت و امامت از حضرت آدم علیه السلام تا حضرت محمد صلی الله علیه و آله و از حضرت محمد صلی الله علیه و آله تا امام حسین علیه السلام و از امام حسین علیه السلام تا انقلاب مهدی و برپایی کامل حکومت عدل الهی می‌داند و پاسدار را پاسدار حق و قرآن و اسلام برمی شمارد. ایشان، پاسداران را سربازان خدا و سربازان امام زمان معرفی می‌کند.
وی در ادامه افزود: امام خمینی رحمه الله، پاسداری از اسلام را بالاترین پاسداری می‌داند و آشکارا به پاسداران دستور می‌دهد که اسلام را حفظ کنند و به نسل آینده انتقال دهند.
وی همچنین اذعان کرد:فلسفه وجودی سپاه پاسداران، حفظ دست آورد‌ها و اهداف موردنظر انقلاب اسلامی است. انقلابی که ریشه‌های فساد و وابستگی را قطع و نهال پاک ایمان و استقلال را در کشور و در دل امت ایران، بارور و با رحمت ولایت، آن را آبیاری کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره‌های گوناگون زمانی، درگیر مبارزه با انواع توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی بوده و برای خنثی سازی آن‌ها تلاش کرده است.
ارسال نظرات