خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سیدالشهدا(ع) از اسلام پاسداری و نگه‌داری و حمایت کرد و سبب گسترش اسلام و جلوگیری از بدعت‌ها شد و به وظیفه خود در راستای تبیین و گسترش دین اسلام عمل کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
امام حسین(ع) بزرگ‌ترین پاسدار دین اسلام است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محمدتقی پورمحمدی با اشاره به فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) حق بزرگی برگردن امت اسلامی دارد و همان‌گونه که رسول خدا (ص) فرمود: ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه است.

وی با اشاره به سختی‌هایی که سیدالشهدا (ع) در راستای ترویج معارف الهی متحمل شد، افزود: اگر خون امام حسین (ع) و ایثارگری‌های سیدالشهدا (ع) و خاندان این امام همام نبود چراغ اسلام خاموش می‌شد و دین اسلام از بین می‌رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین (ع) و یاران با وفایش با خون خود چراغ اسلام را زنده نگه داشتند و با ایثارگری که در صحنه کربلا به نمایش گذاشتند اسوه و الگویی برای همه آزادگان عالم شدند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: گاندی رهبر آزاده هند گفت که از امام حسین (ع) الگو گرفتم و به مقابله با انگلیس پرداختم، افراد زیادی از این امام همام برای مقابله با ظلم الگوگیری کردند.

پورمحمدی بیان کرد: شیخ محمدحسین کاشف الغطا گفت که اسلام حدوثش محمدی و بقایش حسینی است و بقای اسلام با خون سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) بزرگ‌ترین پاسدار اسلام است، خاطرنشان کرد: سیدالشهدا (ع) از اسلام پاسداری و نگه‌داری و حمایت کرد و سبب گسترش اسلام و جلوگیری از بدعت‌ها شد و به وظیفه خود در راستای تبیین و گسترش دین اسلام عمل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها