خبرهای داغ:
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه باید با ارزش‌های دینی و اسلامی فعالیت‌های محتوایی را انتقال داد، گفت: انتقال پیام و آموزه‌های دینی و اسلامی باید در انیمیشن‌ها موردتوجه قرار گیرد
کد خبر: ۹۰۰۸۳۴۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
باید با ارزش‌های دینی و اسلامی فعالیت‌های محتوایی را انتقال داد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی در نشست نقد و تحلیل پویانمایی انیمیشن فیل شاه که در سالن مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه صنعت انیمیشن در دنیا و کشور آینده خوبی دارد، اظهار داشت: در آینده نه‌چندان دور در عرصه‌های مختلف، انیمیشن‌ها به‌نوعی جای فیلم را خواهند گرفت.

وی افزود: هنرمندان عرصه انیمیشن با وجود فعالیت‌های مطلوبی که در چند سال اخیر رقم‌زده‌اند قطعاً آینده خوبی را برای کشور رقم خواهند زد.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در عرصه فعالیت‌های قرآنی فعالیت‌های بسیار مطلوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: قرآن کریم ظرفیت بسیار مطلوبی در عرصه ساخت انیمیشن به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: علاوه بر داستان‌های قرآنی، مضامین قرآنی و مسائل مختلف قرآنی نیز می‌تواند کمک دیگری به افرادی باشد که می‌خواهند از این ظرفیت در این عرصه استفاده کنند.

قطبی به ویژگی‌های انیمیشن فیل شاه اشاره و خاطرنشان کرد: تاریخی، واقعی و معجزه بودن داستان و روایت مستقیم در قرآن کریم به این داستان، ازجمله ویژگی‌های این انیمیشن بوده که نوعی آن را نسبت به دیگر آثار متفاوت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید با ارزش‌های دینی و اسلامی فعالیت‌های محتوایی را انتقال داد، ابراز کرد: انتقال پیام و آموزه‌های دینی و اسلامی باید در انیمیشن‌ها موردتوجه قرار گیرد.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: داستان‌های قرآنی، مضامین، اغراض قرآن، سبک روایتگری، پرداختن به سنت‌های قرآن و سبک استدلال قرآن کریم برای مفهوم‌سازی یک موضوع ازجمله موضوعاتی است که می‌تواند در ساخت انیمیشن و دیگر فعالیت‌ها مورداستفاده قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها