ساخت چهار جایگاه جدید CNG در استان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: 4 جایگاه سی.ان.جی در باشت، دشتروم، پاتاوه و دهدشت در دست ساخت بوده که برخی در آینده‌ای نزدیک افتتاح می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۵۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
لطف الله مسعودی با بیان اینکه جایگاه سی. ان. جی دشتروم بویراحمد تا خردادماه امسال افتتاح می‌شود افزود: جایگاه‌های باشت، پاتاوه و دهدشت به ترتیب ۳۶، ۸۷ و ۵۶ درصد پیشرفت کاری دارند که روند عملیات اجرایی آن‌ها با پیگیری‌های انجام شده تسریع می‌یابد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ جایگاه CNG در شهر‌های مختلف استان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و همکاری جایگاه‌داران همه‌ی سی ان جی‌ها استاندارد سازی شدند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم اکنون ظرفیت سی ان جی‌های فعال در استان ۳۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با بهره‌برداری از جایگاه‌های در دست ساخت این میزان افزایش می‌یابد.

مسعودی از نصب دوربین مخفی در تمام جایگاه‌های سی ان جی خبر داد و گفت: برخی از جایگاه‌ها هم اکنون به دوربین مجهز شده و درمابقی نیز در کمترین زمان ممکن دوربین نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۸۰ میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ یک درصد افزایش داشته است.
ارسال نظرات