معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: به مناسبت اعباا شعبانیه و روز پاسدار برنامه های متنوعی در سطح شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت این اعیاد و روز پاسدار توسط سپاه شاهرود افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان توسط فرماندهان سپاه در شهر‌های شاهرود، بسطام، رودیان، مجن و کلاته خیج و بیارجمند در روز پایدار و حضور سازمان یافته پاسداران و بسیجیان در نمازجمعه دشمن شکن جمعه و اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم بخش بیارجمند از جمله برنامه‌های گرامیداشت روز پاسدار شاهرود است.
وی ادامه داد: برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی برای خانواده پاسداران سپاه ناحیه، فرودگاه و گردان‌های تیپ ۱۲ قائم مستقر در شاهرود در اردوگاه فرهنگی دانشگاه صنعتی و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار است.
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه ایستگاه صلواتی و جشن میلاد را در سطح محلان و مساجد شهرستان برگزار کرده و این ایام را گرامی می‌دارند.
وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در عمل به وظیفه خود که پاسداری از دین و انقلاب است را به خوبی عمل کرده اند گفت: دفاع مقدس هست ساله و جهاد در جبهه مقاومت نشان خوبی از این دلدادگی و تعهد و ایثار و از خودگذشتگی است و نشان می‌دهد سپاه مردمی است و در خدمت مردم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها