خبرهای داغ:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش پیاده روی همگانی در تبریز گفت: ورزش همگانی راهکاری مطمئن برای کاهش صدمات ناشی از عوارض قلبی و مغزی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۰۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سید حسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی گامی در جهت افزایش سلامتی همه مردم می باشد افزود: امروزه سکته قلبی و مغزی بیشترین آسیب جسمی و مرگ و میر را به هموطنان عزیز تحمیل می کند و در این میان مصرف پایین شکر، نمک و روغن های جامد، گامی به سمت سلامتی مردم است.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، توسعه ورزش همگانی را گامی برای افزایش سلامتی همه مردم دانست و افزود: همان گونه که عقل سالم در بدن سالم است لذا بدیهی است که برای ارتقای سطح دانش، اندیشه و تفکر می بایست به سلامتی تن و روان نیز نگاه ویژه ای شود.
دکتر هاشمی یادآور شد: اگر بخواهیم به ورزش همگانی روی بیاوریم، بهانه ای برای اقدام به این امر خواهیم یافت.
وی در ادامه از وزارت ورزش و جوانان به خاطر اهمیت دادن به ورزش همگانی که موجب ارتقای سطح سلامتی جسمی و روانی شهروندان می گردد، و همچنین از عوامل اجرایی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تبریز قدردانی کرد.
همچنین در این مراسم با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جانفشانی های شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی قدردانی و از خانواده شهید تجلیل شد.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و همگانی امروز جمعه 31 فروردین ماه مصادف با میلاد مسعود حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) و روز پاسدار در تفرجگاه ائل گلی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات