خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان:

حملات آمریکا به سوریه هیچ دستاورد نظامی نداشت

امام جمعه نهبندان با اشاره به حملات کور آمریکا به کشور سوریه گفت: این حملات هیچ دستاورد نظامی برای دشمن نداشته و ندارد،جز اینکه آمریکا به عنوان یک کشور مداخله گر در امور سایر کشورها معرفی شده است و مردم جهان پی به چهره مداخله گر و ستیزگرانه امریکا بردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۱۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با تبریک میلاد امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه گفت: شناخت اهل بیت عصمت و طهارت از مهمترین نیازهای بشر و شناخت این بزرگواران مانند آب حیات است.
 
وی با بیان اینکه جامعه اسلامی بایستی زندگی ابا عبدالله الحسین(ع) را الگوی زندگی خویشتن قرار دهد بحث را با راه های شناخت امام حسین(ع) تکمیل نمود.
خطیب نماز جمعه نهبندان در ادامه با تبریک مجدد اعیاد شعبانیه فضیلت این ماه را بازگو کرد و با تقدیر و تشکر از پاسدران و جانبازان به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام خزاعی با بازگویی جمله تاریخی امام خمینی(ره) که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود اظهار داشت: این جمله تاریخی عملا اثبات شده است و در جنگ تحمیلی،قائله ها و زمان فعلی این نیرو تاثیرگذار بوده و است.

وی با بیان اینکه شکست حمله آمریکا در ۵ اردیبهشت در صحرای طبس یک معجزه الهی است افزود: خداوند با امدادهای غیبی توطئه های دشمن را به خود او برگرداند و باری دیگر بی آبرویی آمریکا برای همگان اثبات شد.

خطیب نماز جمعه نهبندان با اشاره به حملات کور آمریکا به کشور سوریه گفت: این حملات هیچ دستاورد نظامی برای دشمن نداشته و ندارد،جز اینکه آمریکا به عنوان یک کشور مداخله گر در امور سایر کشورها معرفی شده است و مردم جهان پی به چهره مداخله گر و ستیزگرانه امریکا بردند.

حجت‌الاسلام خزاعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تقدیر و تشکر از حضور مردم شهرستان در مراسم یادبود اولین شهید مدافع حرم مرتضی بصیری پور یاد و خاطره اولین شهید طلبه مدافع حرم شهید مهدی ملامیری را گرامی داشت.

خطیب نماز جمعه نهبندان خطاب به اشخاصی که می گویند چرا ما باید در سوریه،عراق و یمن حضور داشته باشیم تصریح کرد: در آموزه های دینی آمده است که بایستی دشمن ظالم و یاور مظلوم باشیم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند: اگر اینها مدافعان حرم مبارزه نمی کردند ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه استان ها با اینها می جنگیدیم و جلوی آنها را می گرفتیم.

خطیب نماز جمعه نهبندان با اشاره به کشفیات و خنثی سازی مواد منفجره توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: دشمن می‌خواهد نا امنی را به داخل کشور بکشاند و شایسته نیست افرادی حرف دشمن را بزنند.

وی خواستار استقبال خانواده ها و اقشار مختلف جامعه نسبت به تماشای فیلم به وقت شام شد و افزود: ما نیز جهت تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان و تماشای این فیلم برنامه هایی داریم.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار