خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به احتکار در بازار ارزی گفت: یکی از راه‌های که می‌توان با آن ما را زمین بزند جنگ اقتصادی است که عوامل خارجی عوامل داخلی را به خرید دلار وادار کنند تا آن را احتکار کنند و تنها به قیمت دلخواه خود به فروش برسانند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۱۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

 آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به روز گرامیداشت پاسدارو تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) اظهار داشت: خودم و شما را مجددا به تقوای الهی دعوت می‌کنم تا شیطان نتواند ما را از این راه فریب دهد مانند شهوات، حب مقام و ریاست که این امور دنیوی ابزار شیطان برای گمراه کردن ما هستند.

وی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر امور دنیوی قرار بگیرد افزود: باید تقوا بر این امور مقدم و کارهای واجب را انجام دهیم تا عاقبت بخیر شویم همان طور که خداوند فرموده است که عاقبت برای تقوا پیشه‌گان است.

خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان اهواز بیان کرد: در قضیه حمله نظامی آمریکا در 5 اردیبهشت سال59 استکبار جهانی با آن قدرت خود مستقیم به ایران حمله نظامی کرد و ایران نیز بی‌اطلاع بود که امام خمینی(ره) فرمودند خداوند شن‌ها را مامور کرد.

وی با اشاره به ماجرای صحرای طبس عنوان کرد: به وسیله طوفان هلی‌کوپترهای آمریکایی سوخته و عده‌ای نیز فرار را بر قرار ترجیح دادند. این واقعه پیروزی الهی بزرگی بود که در آن روز نصیب کشور شد و سزاوار است که هیچوقت این نعمت الهی را فراموش نکنیم.

جزایری با اشاره به لزوم صیانت از ارز ملی گفت: باید ارزش پول ملی‌مان را در مقایسه با ارزهای دیگر حفظ کنیم و صیانت از آن تکلیف شرعی بر تمام ملت ایران است و بانک مرکزی، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، قوه قضاییه نیز با این موضوع ارتباط دارد زیرا ما درآمد ارزی‌مان بسیار خوب است.

وی ادامه داد: التهاب بازار مربوط به ما نیست و ما دارا هستیم شیاطین در فروش برخی امور احتکار می‌کنند و عین همین کار را در رابطه با دلار انجام می‎دهند این اموری شوخی‌بردار نیست و پول زیادی لازم است همچنین ممکن است از خارج مقدار بسیاری دلار تهیه شود تا این امر صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه این هفته اهواز تصریح کرد: یکی از راه‌های که می‌توان با آن ما را زمین زد جنگ اقتصادی است که عوامل خارجی عوامل داخلی را به خرید دلار وادار کنند تا آن را احتکار کنند و تنها به قیمت دلخواه خود به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه ملت باید در اینجا وارد شوند خاطرنشان کرد: هر فرد فرد شما مردم غیور در این رابطه مسئول‌اند تا هر اطلاعاتی که بدست آورد به‌کار ببرد زیرا این خیانت بزرگی در برابر ملت و کشور ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها