علی سپهوند گفت: مسئولین باید اطلاعات کافی را در مورد کالاهای ایرانی و استراتژیک را در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۲۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی سپهوند امام‌جمعه ازنا در جمع نمازگزاران و پاسداران شهرستان ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: روز میلاد باسعادت امام حسین (ع) یکی از بهترین روزهای است که به اسم روز پاسداران عزیز نام‌گذاری شده است و این سبزپوشان و سربازان امام زمان در نظام اسلامی خوش درخشیده‌اند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از مسیر سپاه امام حسین (ع) است این سپاه بعد از انقلاب به‌صورت معنوی در کنار امام راحل بود و با تشکیل این سازمان درجاهایی ایران و خارج از کشور بازویی محکمی برای مقام معظم رهبری است.


امام‌جمعه ازنا ضمن قدردانی از تلاش‌های سبزپوشان سپاه پاسداران عنوان کرد: استقلال در مسئله دفاعی مرهون مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی و درایت مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل العباس بیان کرد: مردم استان لرستان به حضرت العباس عشق می‌ورزند و این معصوم در بالاترین مقام قرار دارد و این روز را به نام روز جانباز مزین کرده‌اند.
سپهوند با اشاره به روحیه جانبازان خاطرنشان کرد: جانبازان انقلاب اسلامی که جان قابل خود را تقدیم وطن کردند و انقدر سرزنده در رکاب مقام معظم رهبری هستند که این برای ما امیدبخش است و می‌توان از آن‌ها روحیه بگیریم.

وی گریزی به‌روز انقلاب فرهنگی زد و گفت: اگر حرکت انقلاب اسلامی از جنس قلب باشد باید نگذاریم قلب‌ها رها شوند تا دشمنان آن قلب‌ها را منقلب کنند.


سپهوند امام‌جمعه ازنا ضمن تبریک ولادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولادت اظهار داشت: قریب یک ماه از بیانات مقام معظم رهبری در بحث کالایی ایرانی گذشته است و هنوز ما هیچ اقدام عملی را از سویی مسئولین ندیده‌ایم.


وی افزود: مسئولین باید اطلاعات کافی را در مورد کالاهای ایرانی و استراتژیک را در اختیار مردم قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات