خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم، «محمدمهدی لطفی نیاسر» روز گذشته در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۲۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید محمدمهدی لطفی نیاسر، آیت الله مومن عضو فق‌های شورای نگهبان، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و قشر‌های مختلف مردم قم حضور داشتند.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرباقری استاد حوزه طی سخنانی اظهار داشت: این همه سختی‌ها و دشواری‌هایی که در مسیر انبیائ الهی و جبهه حق در طول تاریخ وجود داشته و دارد برای چیست؟ این چه هدف و آرمانی است که ارزش دارد این همه جان‌های مقدس در این راه قربانی شوند؟ هدفی که ارزش تحمل این سختی‌ها و دشواری‌ها را دارد، پیروزی جبهه حق با ظهور حضرت، ولی عصر (عج) است. حضرت امام (ره) هدف انقلاب اسلامی را همین آرمان بیان کرده اند.
وی افزود: حضرت امام (ره) فرمود: مسئولین موظفند به مردم و قشر ضعیف جامعه رسیدگی کنند، اما مردم هم نباید مسئولین را بیش از حد تحت فشار قرار دهند. هدف این انقلاب آرمانی است که ارزش سختی کشیدن در این مسیر را دارد. یکی از ثمرات عظیم انقلاب اسلامی، پرورش مجاهدین و شهدای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و جنگ جبهه مقاومت است. ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیائه: تربیت این نسل فرهیخته از بزرگترین ثمرات و آثار انقلاب اسلامی ماست.
استاد حوزه گفت: حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی راهی نو و جدید را برای رسیدن به سعادت پیش روی مسلمانان و آزادگان جهات باز کردند. در این راه نه به شرق تکیه کرد و نه به غرب. امام (ره) مفهوم قدرت را در جهان تغییر داد، و قدرت جدیدی در مقیاس جهانی ایجاد کرد.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی شوروی، تمدن اسلام به رهبری ایران مقابل تمدن لیبرال دموکراسی غرب به سردمداری آمریکا قرار گرفت. از میزان سرمایه گذاری و تلاش غرب برای مقابله با قدرت اسلام، میتوان میزان تاثیر و نفوذ اسلام در جهان را دریافت.
میرباقری خاطرنشان کرد: وقتی موازنه این دو قدرت را مقایسه میکنیم، درمی یابیم هرچه زمان پیش می‌رود، توازن قدرت به نفع اسلام و جمهوری اسلامی ایران پیش میرود.
وی در پایان ابراز داشت: دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی حتی به جنگ زرگری روی آورده. اختلافات بین غرب و کشور‌های شرقی مثل چین و کره شمالی را پررنگ کرده، تا قدرت جمهوری اسلامی را در منظر مردم جهان کمرنگ کند. اما با رهبری و مدیریت رهبرمعظم انقلاب و مجاهدت رزمندگان اسلام مثل شهید لطفی ها، هرچه دشمن بیشتر در این زمینه تلاش کرده، ناموفق‌تر بوده و اسلام نفوذ و قدرت بیشتری در جهان پیدا کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها