خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

اثرگذاری سپاه در همه عرصه‌ها سبب هراس و واهمه استکبار شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اثرگذاری سپاه پاسداران در جهان و در همه عرصه‌ها سبب هراس و واهمه استکبار شده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی؛ حیا و تقوا را سبب زنده‌نگه‌داشتن ایمان در دل‌ها بیان کرد و گفت: باید همواره و در همه حال به یاد خداوند باشیم و تقوا پیشه کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار افزود: پاسداران نیروهای انقلابی هستند که در حال پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند. همچنین دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران است و حقیقتاً که سپاه در جهان و همه عرصه ها اثرگذار است و این دلیل واهمه و هراس استکبار شده است.

 

آیت‌الله علما همچنین به ایثار و حماسه و رشادت‌های بسیجیان به عنوان مدافعان اسلام و ولایت و اثرگذاری آنها در تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اول اردیبهشت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز است، حضرت عباس علیه السلام به جهانیان درس استقامت و پایداری داد.

 

وی با اشاره سفر روز گذشته وزیر ارتباطات به استان کرمانشاه گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع جنگ نرم اطلاعاتی در دنیا اشاره کرد و مسئله نفوذ و اثر گذاری را مورد توجه قرار داد و لذا همگان باید بدانند و آگاه باشند که هدف دشمن تغییر ذائقه جوانان نسبت به اسلام و انقلاب است و باید مراقب تغییر باور و ذائقه جوانان باشیم.

 

آیت‌الله علما با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مبارزه با فساد در همه ابعاد اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: باید از سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیار ارزشمند است و باید قدردان آنها باشیم.

ارسال نظرات