پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که ثمره آن، امنیت و آرامش امروز است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، استاندار لرستان به مناسبت روز پاسدار، روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام تبریک به این شرح است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز پاسدار، روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع)

در تاریخ پرگهر دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دل‌ها و دیدگان مومنین گردیده‌است.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد باسعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که ثمره آن، امنیت و آرامش امروز است.

رشادت‌های دلاور مردان و شیر زنانی‌که با  نثار جسم و جان خود، از این آب و خاک دفاع کردند و جانبازان، این اسطوره‌های ایثار و فداکاری که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در راه حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از آرمان‌های انقلاب و کیان اسلامی از جان خود گذشته و در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده و جنگیدند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار استان لرستان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

سید موسی خادمی
استاندار لرستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات